קשת לשיער עם פרחים מלֶבֶד

אני מאוד אוהבת לעבוד עם לֶבֶד, אולי כי אני לא מכירה עוד הרבה סוגי בדים ואולי כי זה פשוט קל ונוח לעבוד איתו. אני מזמינה אותו מאלי-אקספרסס במגוון רחב של צבעים וכל פעם מחפשת מה לעשות עם כל הבדים שהצטברו לי.




אפילו פתחתי לוח מיוחד רק של FELT בפינטרסט.

אז האתגר האחרון שלי היה די פשוט - לעצב עיטור יפה עבור קשת שיער פשוטה. חיפשתי בפינטרסט רעיונות והשראה ובסוף מצאתי את הפרחים החמודים הללו והחלטתי לנסות לעשות את הגרסה שלי לדבר הזה.




כבר אז גילית בעיה קצת מפתיעה - למרות שניתן למצוא ברשת כמעט כל דבר, משום מה לא הצלחתי למצוא גזרה/דוגמא מתאימה לפרחים שרציתי. אז נאלצתי להכין את השבלונה שלי לבד בפוטושופ פשוט.



החלטתי שהפרח שלי יהיה בעצם מורכב מ-4 שכבות בגדלים שונים פרופורציונליים אחד לשני ובאמצע יהיה כפתור גדול ומתאים. איזה כיף שיש לי קופסה שבה אני אוספת כפתורים מיותרים ועוד יותר כיף שהיו שם כפתורים ורודים ובצבע בורדו שהתאימו לי בול.

והתחלתי לגזור את הפרחים...

אגב, יש לי לבד לא רק חלק, אלא גם עם הדפסים של נקודות, פרחים ולבבות ודוגמאות הללו השתלבו נהדר עם הפרחים.



את בחירת הכפתורים השארתי לבת שלי שכמובן בחרה בכפתור ורוד שכאילו נוצר בדיוק לפרויקט הזה.







בגלל שכבר הייתי בשוונג של עשייה, תוך כדי צפייה אי-סדירה ב"ארץ נהדרת", חתכתי עוד פרחים והחלטתי להכין קשתות  נוספות לחברות של בתי.






אגב, הבעיה היחידה שעד כה נתקלתי בה, הייתה מחסור בקשתות פשוטות עם ציפוי בד - חיפשתי בקניון, חרשתי את כל החנויות ובקושי מצאתי משהו ראוי להלביש עליו את הפרחים שהכנתי. לכן כרגע יש לי יותר פרחים מאשר קשתות.


תגובות