אותיות מלֶבֶד - שלט לרובי הקטן - Felt letters for Ruby


בכל פעם שנולד תינוק חדש במשפחה שלנו או אצל חבריי, אני נכנסת ל"מוד" תפירה ומתלבטת אם לתפור קובייה לתינוק או שלט מגניב לחדר. אז רובי הקטן שנולד לפני כחודשיים זכה לאחרונה בשלט עם שמו. אמו ביקשה שהאותיות יהיו בצבע טורקיז, והיא מאוד אוהבת לבבות, אז הוספתי גם לב מלבד ששידרג את השלט פלאים.

בכל פעם שאני תופרת שם חדש (כבר היו "אמה", "אורן" ועוד כמה), אני מנסה לשדרג אותו איכשהו. הפעם חוץ מהלב, תפרתי את האותיות על סרט אלכסון בצבע תואם ואת כל הסרטים תפרתי על שיפוד... למה שיפוד? כי המקלות הצבעוניים שקניתי היו קצרים מדי עבור "רובי♥". 

מסקנות לפעם הבאה: למצוא מקלות ארוכים יותר או לטפל בשיפוד שיראה יותר טוב איכשהו...
בכל מקרה, ההורים של רובי אהבו את המתנה, ואני מקווה שגם הוא, כשיגדל, ידע להעריך את המחווה.

ואגב, מאז שרובי נולד, הספיקה להיוולד עוד אחיינית מתוקה, הפעם בשם ארוך (אך יפה) "דניאל", והשלט כבר הוזמן, ובגלל שלדניאל יש אח גדול, גם הוא חייב לקבל שלט - "רז". מזל שאנחנו נמנעים משם אמצעי או שם משפחה:)

מחשבה מעניינת לסיום: משום מה לא תפרתי שלטים כאלה לילדים שלי, ובנתיים לא נראה לי שגם אתפור. יש להם שלט מהמם על הדלת ואין צורך במשהו נוסף.


 רובי אחרי החיתוך ולפני המילוי

צילום מטושטש באמצע הלילה

על שיפוד עם סרטי אלכסון תואמים

תלוי בכבוד

תגובות