מסיבה ורודה וקישוטי וושי טייפ לשולחן - Pink Party

איך מארגנים מסיבה ורודה בבית ומה שמים באמצע השולחן לקישוט?








הבת שלי חגגה לאחרונה יום הולדת 5, וכמו תמיד התחלתי לתכנן אירוע, מסיבה, הפעלות, קישוטים ועוד ועוד... תמיד אני מסתחררת באירועים הללו, מזל שיש לי רק שני ילדים.

הזמנתי כמעט את כל המשפחה שלנו לארוחת צהריים בבית, שזה 25 מבוגרים, 3 ילדים ועוד תינוקות. בגלל כמות האנשים חשבתי לעשות בופה, אבל בעלי שכנע אותי שאנחנו יכולים להושיב את כולם בלי בעיה, כולל שולחן ילדים קטן בצד.

ככה זה נראה - שולחן ארוך אחד ועוד שניים קטנים יותר

אין לי בבית מספיק סכינים, מזלגות או צלחות לאירוח מסוג זה, ולכן הלכתי ל"פעמית סטור" להצטייד. קניתי מלא דברים ורודים שיתאימו אחד לשני, המפות והמפיות היו עם נקודות לבנות חמודות וכוסות השתייה היו שקופות עם עיטורים ורודים. רק הסכו"ם לא היה ורוד, בכוונה, כדי לשבור קצת את הצבע. קניתי אפור, חזק ואיכותי, כי אמנם הלבן היה יותר מתאים, אבל הלבן הוא הרבה יותר שברירי ועדין ולא רציתי שיתחילו להישבר פה מזלגות באמצע האוכל.







אז ערכנו את השולחנות, תלינו את שרשרת הדגלונים שתפרתי בעבר עבור מסיבות ועדיין היה חסר משהו... קישוטים לכל שולחן, והיו לנו שלושה שולחנות בסלון! שכחתי להזכיר שקניתי גם קשים מקרטון בוורוד ולבן, לא באמת נוח לשתות מהם, אבל הם קישוט נאה לכל אירוע. החלטתי לשים אותם בצנצנות ריבה ריקות שהיו לי, אלא שהצנצנות היו מכוערות, עדיין עם המדבקה המקורי והכל.



שעתיים לפני המסיבה, החלטתי לעשות לצנצנות מהפך. לקחתי מלא סרטי בד שיש להם דבק בצד הפנימי, סרטי וושי טייפ צבעוניים ומדבקות עם אמרות ומשפטי קיטש מתאימים (מדבקות של יעל יניב) והתחלתי להדביק. התוצאה הפתיעה גם אותי. עשיתי צנצנת אחת, ואז מרוב התלהבות עשיתי עוד אחת יחד עם הבת שלי - זה לקח לנו לא יותר מחצי שעה, הכל כולל הכל. לא הייתה לי צנצנת שלישית, אבל מצאתי בארון בקבוק מים קטן וטרמי שמעולם לא השתמשתי בו, הוצאתי לו את הפקק, הדבקתי משפט חמוד והנה התוצאה. מעלפת.

נ.ב. עכשיו שנגמרה המסיבה, אני מתלבטת מה לעשות עם הצנצנות, כי ממש לא בא לי לזרוק אותן לפח. יש הצעות?








תגובות