שמות מלבד לבן ולבת - Felt names for a boy and a girl



לא מזמן הבטחתי להכין עוד שני שלטי שמות מלבד, הפעם לרז בן ה-3 ולדניאל הקטנה שרק נולדה. בכל פעם שאני מכינה את האותיות והמעטפת שלהן אני משתכללת ולומדת מטעויות העבר שלי.

A while ago i have promissed to make to more felt names, this timr for RAZ 3 years old and his baby sister Daniel. Every time i am making those felt signs, i am foing somthing different and better, because i learn new techniques all by myself.


אם פעם השתמשתי בחוט דיג כדי לחבר בין האותיות, ובשני אטבי עץ קטנים כדי לתלות את השלט, אז עכשיו אני כבר משתמשת בחוטים צבעוניים כדי לתלות את האותיות על מקל צבעוני כגון שיפוד קטום. אם פעם הייתי מדפיסה בכל פעם מחדש את שבלונת האותיות, אז עכשיו כבר הצטיידתי בשבלונה קבועה של אותיות א-ב. אם פעם הייתי מסתפקת רק בשמו של הילד, אז עכשיו אני מוסיפה איזשהו פיצ'ר חמוד ליד השם - הפעם זה היה לב לבן עם נקודות שחורות וכוכב צהוב.

בנוסף, קניתי ספריי בצבע גוף כדי לצבוע את השיפוד בצבע יותר נורמלי וגם רכשתי פאנץ' נוסף אצל נתנאלה בצורת תגית. נכון שאפשר לגזור תגית יפה לבד, אבל הפאנץ' הופך את זה להרבה יותר כיף! על התגיות הדבקתי מדבקות של "מיקוש" מתוך האלבום המדבקות הענק שקניתי לא מזמן ואני חרדה לקיומו.

כדי ללמוד ממעשיי, אני מצלמת את התהליך ואת התמונות הנבחרות אני גם מעלה לבלוג. כאן זה נראה קצר ופשוט, אבל מפאת חוסר זמן שאני יכולה להקדיש לתפירה (הרי רוב הזמן הולך על עבודה, ילדים וספורט), לקח לי כשבועיים לסיים את הפרויקט, כולל העטיפות החמודות.

אגב, החלטתי לצאת ממעגל החברים והמשפחה ולהתחיל למכור את המוצרים שאני מכינה לקהל הרחב, אז אם אתם מכירים ילד או ילדה שישמחו לקבל שלט לחדר שלהם, אני האדם שלכם למשימה. ניתן ליצור איתי קשר במייל: annaplot82@gmail.com

ניתן להזמין את האותיות בכל גודל שתרצו - החל מקטן מאוד ועד גודל עצום - מה שבא לכם!


I used to use fishing wire to connect all the letters, and 2 little clips in both end that held it together, but now i use colorful threads to hang each letter by itself, and i connect all the threads to one long stick.
I was printing letters and cutting them, and them drawing them on the fabric, but now i got myself a stensil with all the letters i need (on Hebrew). Before i eas just making the child's name, but now i am adding another special feature like a heart or a star.

I want to learn from what i do, so thats why i am takeing pictures of each thing that i do, Here in this post, it seems very easy and fast, but it took me almost 2 weeks to finish this project.

BTW, i have decided to get out of the frinds and family circle and sew also for everybody else. So if you want or need felt names, i am your (wo)man! Please contact me by email: annaplot82@gmail.com

חתוך לפי שבלונה. את הכוכב חתכתי בצורה חופשית

עם מילוי אקרילן



וכך זה נראה תלוי על הקיר

העירו לי שהאות ר' לא נראית כמו ר' ולכן הרמתי אותה מעט למעלה כפי שניתן לראות בתמונה מעל

הרבה אותיות יש בשם הזה. בחרתי לשלב בין שני צבעים בשם ולב בצבע והדפס אחר לחלוטין



עם מילוי

הלב

וכך זה נראה תלוי על הקיר

את המתלים הכנתי משיפודים:

שיפודים שחתכתי להם את הראש כדי שלא יהיו דוקרניים

ריססתי שניים במקביל, למקרה שאחד מהם לא יצא טוב

ריססתי כמה פעמים מכל הצדדים וחיכיתי שיתייבש

עכשיו נותר רק לארוז ולקשט:

הפאנץ' החדש שלי! את החור הקטן באמצע עושים עם מחורר רגיל ופשוט


חתכתי קרטון וקופסת קורנפלקס ריקה, הדבקתי על הצד הצבעוני נייר עטיפה יפה והידקתי עם השלט לקרטון בעזרת קצת וושי טייפ, רק כדי שלא יזוז והאותיות יתערבבו

הכנסתי את השמות למעטפות צלופן שקופות והוספתי את התגית עם המדבקה

עכשיו הכל מוכן


עדכון קל - כחודשיים לאחר שסיימתי את המתנות, הן סופסוף הגיעו ליעדן, לילדים החמודים. וככה זה נראה בחדר של רז ודניאל על הקיר:


תגובות