מסגרת למזכרת


כיום, בכל חתונה אתם מקבלים מזכרת של תמונה או מגנט, ואם זה טוב לחתונות, זה מעולה גם לימי הולדת. כך תכינו בעצמכם מסגרת בה כל האורחים שלכם ירצו להצטלם למזכרת

מזכרת ממסיבת מיקי מאוס


כולנו מצלמים תמונות בלי הפסקה. רוב התמונות נשארות בתוך הטלפון לנצח, חלקן מגובות, אחדות מהן זוכות להיכנס לאיזה אלבום בפייסבוק או באלבום דיגיטלי מודפס. בחתונות ובבר מצוות כבר מזמן הבינו שסתם תמונות שהולכות לזיכרון של המחשב זה לא כיף, והתחילו לחלק בסוף האירוע מגנטים עם תמונות מודפסות, כך שתהיה למבלים מזכרת ממשית מהאירוע שהם היו בו. וגם זה כבר לא מספיק, כי השלב הבא היה לשלב בתוך התמונות הללו אלמנטים משעשעים כמו שפמים שחורים משונים או שפתיים אדומות וחושניות. הכל כדי שהתמונה תהיה מדליקה, שונה ומיוחדת.

וכמה זה כבר יכול להיות מיוחד אם כולם עושים את זה, בכל אירוע??

ועל אף האמור לעיל, אני עדיין מאוד אוהבת את המזכרות הקטנות הללו מהאירועים, כי בתכל'ס זו כמעט המזכרת היחידה שנשארת לנו. לא ככה?

אז אמנם עוד לא נכנסתי לעסקי המגנטים (למרות שזה לא מסובך מדי), החלטתי לפני כשנה להכין מסגרת מיוחדת למסיבות ימי ההולדת של הילדים. עד כה כבר היו לנו שני ימי הולדת עם מסגרות למזכרת, ולאחרונה במסיבת "מיקי מאוס" שסיפרתי לכם עליה, הכנתי מסגרת נוספת, בסגנון "מיקי מאוס", כמובן.

המסגרות הקודמות הוכנו ביחד עם הילדים בעזרת חומרים ממוחזרים - קופסאות קרטון מפורקות, חלקי טפט, מדבקות שונות וקצת וושי טייפ.



השנה, כשהחלטתי לעשות מסגרת של מיקי מאוס, הבנתי שבמקום להשתמש בקרטון ישן ולצבוע אותו בשחור, עדיף מראש להצטייד בפוליגל שחור, הוא גם עמיד ויציב יותר ולא מתקמט כל כך מהר כמו הקרטון.

זה היה כל כך פשוט להכנה, ואפשר להפוך את מיקי למיני או למכונית או לסינדרלה, כך שחשבתי לשתף אתכם באופן הכנת המסגרת, שלב אחר שלב.

החומרים הדרושים:
- מלבן פוליגל שחור
- סכין יפנית
- סרגל
- מספריים
- דבק פלסטי
- שתי צלחות חד פעמיות שחורות גדולות
- נייר עטיפה או כל נייר אחר בצבע אדום
- כמה ניירות לבנים



1. קחו פוליגל שחור וחתכו אותו לחצי - בדרך כלל פוליגל נמכר ביריעה די גדולה, וגם חצי מזה יתאים למסגרת שבה שניים או שלושה מבוגרים יכולים להצטלם בכיף. לאחר מכן צרו מלבן פנימי וחתכו אותו החוצה. המטרה היא להשאיר מסגרת שחורה עבה מכל הכיוונים.


2. הכינו שתי צלחות שחורות חד פעמיות - הן יהיו האוזניים של מיקי, והדביקו אותן בשתי הפינות העליונות של המסגרת.


3. ציירו זוג כפפות "מיקי" על דף של A4 או הדפיסו דוגמה מהרשת.

זו הדוגמה שאני השתמשתי בה. אתם יכולים לשמור את קובץ התמונה הזה ולהדפיס אותו פעמיים:

4. בחלק התחתון של המסגרת, הדביקו דף אדום כלשהו ועליו הדביקו במרכז שני עיגולים גדולים - כל זה מדמה את המכנסיים של מיקי.
  
5. וזהו. המסגרת מוכנה. עכשיו רק צריך לתת לה טאץ' אישי. אני הוספתי למעלה את המשפט "יום הולדת 3 לעמית" ובצד "ינואר 2015". כדאי להכין מילים גדולות, כדי שניתן יהיה לקרא אותן בלי בעיה גם מרחוק. כדאי מאוד, לדעתי להוסיף תאריך כלשהו על המסגרת, כדי שתמיד תוכלו לזכור מתי התרחש האירוע המרגש הזה.

ותודה לאחותי המדהימה שעזרה לי להרים את האירוע והצטלמה ראשונה בתוך המסגרת





תגובות